قوانین و مقررات خانه مادر و کودک مهرستان

شرایط ثبت نام دوره ها، کارگاه ها و… :

1) برای هربار ثبت نام در دوره ها، کارگاه ها، ویژه برنامه ها و… نیاز به ساخت مجدد پنل کاربری نمی باشد. و تنها با  ذخیره کردن نام کاربری و رمز عبور میتوانید براحتی به پنل کاربری خود دست یابید.
 
2) توجه داشته باشید که فراموشی رمز عبور و نام کاربری به منزله پاک شده تمام سوابق خرید و ثبت دوره های قبلی شماست.
 
3) چنانچه بازیابی رمزعبور برای شما فعال نشد، به شماره روابط عمومی خانه مادر و کودک در پیام رسان ایتا پیام دهید تا دوستان ما در پشتیبانی سایت با شما در اسرع وقت ارتباط برقرار کنند.
 
4) برای ثبت نام در هر دوره حتما حتما به شرایط سنی آن دوره و تاریخ تولد کودک خود دقت فرمائید. پس از رصد پنل کاربری شما توسط مسئول ثبت نام، درصورت مغایرت تاریخ تولد کودک با شرایط سنی آن دوره اجازه حضور در دوره برای شما صادر نخواهد شد و وجه پرداختی شما سوخت خواهد شد.
 
5) از آنجایی که ظرفیت هر یک از برنامه های مهرستان محدود بوده و ثبت نام هر فرد عملا منجر به تکمیل ظرفیت و عدم ثبت نام متقاضی دیگری می شود، درخواست انصراف و استرداد وجه پس از گذشت 24 ساعت از ثبت نام، امکان پذیر نمی باشد.
 
6) چنانچه به هر دلیلی امکان حضور در جلسه ای از دوره را نداشتید، مهرستان تعهدی جهت برگزاری جلسه جبرانی یا استرداد هزینه یا انتقال به برنامه دیگری در قبال این مساله را ندارد.
 
7) همراهان عزیز، تحت هر شرایطی کلاس ها برگزار خواهد شد و دلایلی از جمله تعطیلی به دلیل آلودگی هوا مانع برگزاری کلاس ها نخواهد شد.
 
8) دوره هایی که در 2 سانس اجرا میشود، گروه بندی مخاطبان ثبت نام شده در آن دوره بر اساس تفکیک گروه سنی کودک شان است.
 
9) پس از تکمیل ظرفیت هر فراخوان، گروهی در پیام رسان ایتا تشکیل شده و لینک عضویت آن برای شما پیامک خواهد شد.( پس لطفا فرم پرداخت را با دقت بیشتری تکمیل کنید)
 
10) چنانچه آسیبی به تجهیزات و وسایل مهرستان توسط کودک وارد شود، مسئولیت جبران آن با ولی کودک خواهد بود.
 
11) به دلیل اهمیت حفظ آرامش و جلوگیری از عوامل حواس پرتی لطفا از آوردن همراه (بزرگسال یا فرزند دیگر) در زمان برگزاری برنامه جدا خودداری فرمایید.
 
12) تایید این قوانین و مقررات به منزله پذیرفتن تمام موارد مندرج در این صفحه است. از پذیرفتن هرگونه عذر و بهانه ای معذوریم.
 

شرایط پرداخت هزینه :

1) مبلغ شهریه هردوره یا کارگاه که زیر 1/000/000 تومان است، به هیچ عنوان شامل شرایط اقساط نمی شود.

2) برای اطلاع از شرایط اقساط، در پیام رسان ایتا به شماره روابط عمومی پیام دهید. 09136010701

  • ساعات پاسخگویی همه روزه بغیراز روزهای تعطیل از ساعت 9 الی 13 و 16 الی 19 می باشد. (09136010701)
  • پس از تکمیل ثبت نام پیامک تایید آن برای شماره شما ارسال خواهد شد. چناچنچه درگاه پیامکی تبلیغات شما بسته است، برای اطلاع از فرآیند و تایید ثبت نام خود، با توجه به نوع اوپراتور خط برای باز کردن آن اقدام کنید.
  • این مجموعه اهداف تجاری غیر سازمانی ندارد و همچنین اطلاعات اشخاص بصورت محرمانه میباشد و در اختیار هیچ شخص یا سازمان دیگری قرار داده نمیشود.